Osnovne informacije
Sekretarijat Savjeta osnovan je
preuzimanjem 30 zaposlenih i aktive bivše OHR-ove Nezavisne pravosudne komisije
(IJC) u junu 2004. godine. Na ovim osnovama Sekretarijat se dalje
institucionalno razvijao i jačao, pružajući podršku Savjetu u svim segmentima
utvrđenim zakonom, i to:
- imenovanja nosilaca pravosudnih funkcija,
- disciplinska odgovornost sudija i tužilaca,
- priprema sjednica Vijeća i sprovođenje odluka,
- edukacija sudija i tužilaca,
- pravosudna uprava i statistika,
- informaciona i komunikacijska tehnologija,
- budžeti pravosudnih institucija,
- projekti reforme pravosuđa.
Sekretarijat Savjeta ima direktora i zamjenika direktora, koji su odgovorni Savjetu. Direktora i zamjenika direktora imenuje i razrješava Savjet u skladu sa odredbama Zakona o državnoj službi u institucijama Bosne i Hercegovine. Mandat direktora i mandat zamjenika direktora ograničen je na period od četiri godine. Mandat direktora i zamjenika direktora može se produžiti svake četiri godine.
Direktor je odgovoran za sveukupno obavljanje stručnih, finansijskih i administrativnih poslova Sekretarijata, za izvršenje budžeta kojeg usvaja Savjet, kao i za ostale poslove o kojima odluči Savjet.
Zamjenik direktora je odgovoran za nadzor
nad pripremom sjednica Savjeta i nadzor nad izvršenjem odluka Savjeta, kao i za
ostale poslove o kojima odluči Savjet. Zamjenik direktora zamjenjuje direktora
u njegovom odsustvu.
- 1 - 1 / 1
- 1